Monday, September 26, 2011

Annivesary Day Mom & Dad..


Di saat aku kecil kau menjagaku
Disaat aku besar kau membimbingku
Di saat aku letih kau membuaiku
Saat aku tak mengerti kau mengajarku tentang hidup

Mak terima kasih
Doa dan cinta menjadikan cahaya hidup
Ayah terima kasih
Kerana beri tunjuk ajar untuk melangkah

Di saat aku bahagia kau pun bahagia
Di saat aku sedih kau menggembirakan
Di saat aku jatuh kau memberiku semangat
Bila dewasa kini ku teringin membalas jasamu
Walau hakikatnya aku tidak mampu..

Ya Allah berikan kekuatan iman kepada kedua Ayah dan ibuku
Kau ampunkan segala keslahan dan moga mereka sentiasa dalm bimbinganMu
Setiap detik setiap saat dalam redhaMu..
Kurniakanlah mereka kebahagiaan dunia & akhirat.
aminnn...

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yang ke-24
Sayang Mak & Ayah..
Ihklas dari anak2 mu..(^_^)


No comments:

Post a Comment